Els equips (poden ser més de dos) estan a la linia de mig camp i tenen una pilota. L'objectiu és aconseguir el major nombre de punts i per fer-ho s'ha de llançar desde darrere un dels cons que estan repartits a la pista. Ãs un sol llançament, si s'anota s'emporta el con a la seva fila i sino agafa el rebot i la passa al company que espera Puntuació: Con gran 1 (dins zona) Con mitjà 2 (fora la zona) Con oetit 3 (linia de 3) extra 5 (mig camp)
Objectiu: joc de tornada a la calma i millorar el tir Variacions: poder fer diversos grups i augmentar el nombre de cons i canviar puntuacions depenen a on volem que treballin
This practice has no coaching points
This practice has no progressions
"It is not only useful for staff who are experienced but a valuable tool for those subject staff who have to take teams."
The variety of sessions across sports - sometimes we steal session ideas from one sport and use them with another.
As we enter the business end of the competition, we take a look at the remaining eight teams and the key talking points surrounding each side.